Пошуковий запит: (<.>A=Ушмарова В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Ушмарова В. В. Готовність магістрів до викладання як об’єкт контент-аналізу [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(3). - С. 203-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(3)__28
|
2. |
Бачинська Є. Підготовка вчителів до роботи в 1–4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" [Електронний ресурс] / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А. Седеревічене // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_10_14 Актуалізовано проблему підготовки вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями молодшого шкільного віку. Узагальнено досвід щодо формування готовності вчителів початкових класів до роботи в проектних класах «Інтелект України» – класах, сформованих відповідно до однієї з моделей зовнішньої диференціації – моделі рівних здібностей, у яких навчаються здібні й обдаровані діти в рамках науково-педагогічного проекту «Інтелект України». У формі таблиці надано навчальний план курсів підготовки вчителів до роботи в проектних класах «Інтелект України». Розкрито зміст методологічної, теоретичної, практичної, психологічної та методичної підготовки вчителя до роботи зі здібними та обдарованими учнями початкових класів, охарактеризовано сукупність професійно важливих якостей особистості вчителя.Актуализирована проблема подготовки учителей к работе со способными и одарёнными учащимися младшего школьного возраста. Обобщен опыт по формированию готовности учителей начальных классов к работе в проектных классах «Интеллект Украины» – классах, сформированных в соответствии с одной из моделей внешней дифференциации – моделью равных способностей, в которых учатся способные и одаренные дети в рамках научно-педагогического проекта «Интеллект Украины». В виде таблицы представлен учебный план курсов подготовки учителей к работе в проектных классах «Интеллект Украины». Раскрыто содержание методологической, теоретической, практической, психологической и методической подготовки учителя к работе со способными и одарёнными детьми, охарактеризована совокупность профессионально важных качеств личности учителя.In the article the problem of preparation of teachers to work with gifted and capable pupils of primary school age has been updated. The curriculum of teacher preparing courses to work in project classes «Intellect of Ukraine» has been presented. The content of the methodological, theoretical, practical, psychological preparation of teachers to work with gifted and capable children has been revealed, the characteristic of professionally important qualities of teacher's personality has been given.
|
3. |
Ушмарова В. В. Історична ретроспектива теоретичних поглядів на проблему здібностей [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 2. - С. 173-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_2_25
|
4. |
Ушмарова В. В. Комунікативна культура як складова особистісної готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 41. - С. 475-483. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_41_64
|
5. |
Ушмарова В. В. Методологічні основи вдосконалення готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 42. - С. 391-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_42_54
|
6. |
Ушмарова В. Наступність як принцип формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в системі неперервної освіти [Електронний ресурс] / В. Ушмарова // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 19. - С. 187-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_19_37
|
7. |
Ушмарова В. В. Обґрунтування закономірностей і принципів формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в системі неперервної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 1. - С. 279-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2016_1_48
|
8. |
Ушмарова В. В. Практика реалізації коуч-технології в процесі формування готовності вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 48. - С. 241-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_48_34
|
9. |
Ушмарова В. В. Науково-методична система неперервного формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 53. - С. 247-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_53_30
|
10. |
Ушмарова В. Ф. Проблема понятійної тріади "компетентність — компетенція — готовність" [Електронний ресурс] / В. Ф. Ушмарова // Новий Колегiум. - 2013. - № 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2013_2_13
|
11. |
Ушмарова В. В. Системний підхід у дослідженні готовності магістрів до викладання педагогічних дисциплін [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 63. - С. 362-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2013_63_73 На підставі теоретичного аналізу сутності системного підходу здійснено вивчення й узагальнення поглядів науковців щодо структурних компонентів готовності, виокремлення інваріантних, варіативних і специфічних компонентів готовності, уточнення розуміння готовності магістрів до викладання педагогічних дисциплін у контексті системного підходу.На основании теоретического анализа сути системного подхода осуществлено изучение и обобщение взглядов ученых на структурные компоненты готовности, вычленение инвариантных, вариативных и специфических компонентов готовности, уточнение понимания готовности магистров к преподаванию педагогических дисциплин в контексте системного подхода.The theoretical analyze of system approach essence is presented. Studying and generalization of scientists’ views about structural availability components, separation of invariant, variable and specific components of availability, specification of realization to teaching in system approach context are carried out.
|
12. |
Ушмарова В. В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи в контексті концепції "Нова українська школа" [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова, О. В. Каданер // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 54. - С. 340-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_54_47
|
13. |
Ушмарова В. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями [Електронний ресурс] / В. Ушмарова, Є. Бачинська // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_4_20
|
14. |
Ушмарова В. Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи із обдарованими учнями: обґрунтування закономірностей та принципів [Електронний ресурс] / В. Ушмарова // Рідна школа. - 2016. - № 5-6. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_5-6_7
|
15. |
Ушмарова В. Робота вчителя початкових класів з обдарованими учнями як професійно-педагогічна діяльність [Електронний ресурс] / В. Ушмарова, О. Каданер // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 1. - С. 266-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_1_26
|
16. |
Ушмарова В. Суб’єктність як методологічний принцип формування готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями [Електронний ресурс] / В. Ушмарова, О. Каданер // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2015. - Вип. 1. - С. 361-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2015_1_52
|
17. |
Єсьман І. Педагогічні умови формування культури академічної доброчесності молодших школярів в освітньому процесі початкової школи [Електронний ресурс] / І. Єсьман, В. Ушмарова // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2021. - Вип. 1. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2021_1_12
|
18. |
Ушмарова В. В. Магістерський ступінь у європейських та національній рамках кваліфікацій: аналіз дескрипторів [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2013. - Вип. 40. - С. 224-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2013_40_27
|
19. |
Ушмарова В. В. Сучасні тенденції формування готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними та обдарованими учнями [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2014. - Вип. 42. - С. 141-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2014_42_16
|
20. |
Ушмарова В. Підготовка докторів філософії за освітньо-науковою програмою "Професійна освіта": історія становлення, унікальність і стратегії розвитку [Електронний ресурс] / В. Ушмарова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 8. - С. 221-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_8_23
|