Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ушмарова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Ушмарова В. В. 
Готовність магістрів до викладання як об’єкт контент-аналізу [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(3). - С. 203-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(3)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.879 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бачинська Є. 
Підготовка вчителів до роботи в 1–4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" [Електронний ресурс] / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А. Седеревічене // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_10_14
Актуалізовано проблему підготовки вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями молодшого шкільного віку. Узагальнено досвід щодо формування готовності вчителів початкових класів до роботи в проектних класах «Інтелект України» – класах, сформованих відповідно до однієї з моделей зовнішньої диференціації – моделі рівних здібностей, у яких навчаються здібні й обдаровані діти в рамках науково-педагогічного проекту «Інтелект України». У формі таблиці надано навчальний план курсів підготовки вчителів до роботи в проектних класах «Інтелект України». Розкрито зміст методологічної, теоретичної, практичної, психологічної та методичної підготовки вчителя до роботи зі здібними та обдарованими учнями початкових класів, охарактеризовано сукупність професійно важливих якостей особистості вчителя.Актуализирована проблема подготовки учителей к работе со способными и одарёнными учащимися младшего школьного возраста. Обобщен опыт по формированию готовности учителей начальных классов к работе в проектных классах «Интеллект Украины» – классах, сформированных в соответствии с одной из моделей внешней дифференциации – моделью равных способностей, в которых учатся способные и одаренные дети в рамках научно-педагогического проекта «Интеллект Украины». В виде таблицы представлен учебный план курсов подготовки учителей к работе в проектных классах «Интеллект Украины». Раскрыто содержание методологической, теоретической, практической, психологической и методической подготовки учителя к работе со способными и одарёнными детьми, охарактеризована совокупность профессионально важных качеств личности учителя.In the article the problem of preparation of teachers to work with gifted and capable pupils of primary school age has been updated. The curriculum of teacher preparing courses to work in project classes «Intellect of Ukraine» has been presented. The content of the methodological, theoretical, practical, psychological preparation of teachers to work with gifted and capable children has been revealed, the characteristic of professionally important qualities of teacher's personality has been given.
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.735 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ушмарова В. В. 
Історична ретроспектива теоретичних поглядів на проблему здібностей [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 2. - С. 173-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.884 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ушмарова В. В. 
Комунікативна культура як складова особистісної готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 41. - С. 475-483. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_41_64
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.994 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ушмарова В. В. 
Методологічні основи вдосконалення готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 42. - С. 391-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_42_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.014 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ушмарова В. 
Наступність як принцип формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в системі неперервної освіти [Електронний ресурс] / В. Ушмарова // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 19. - С. 187-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_19_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.552 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ушмарова В. В. 
Обґрунтування закономірностей і принципів формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в системі неперервної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 1. - С. 279-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2016_1_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.441 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ушмарова В. В. 
Практика реалізації коуч-технології в процесі формування готовності вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 48. - С. 241-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_48_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.25 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ушмарова В. В. 
Науково-методична система неперервного формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 53. - С. 247-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_53_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 405.071 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ушмарова В. Ф. 
Проблема понятійної тріади "компетентність — компетенція — готовність" [Електронний ресурс] / В. Ф. Ушмарова // Новий Колегiум. - 2013. - № 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2013_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.6 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ушмарова В. В. 
Системний підхід у дослідженні готовності магістрів до викладання педагогічних дисциплін [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 63. - С. 362-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2013_63_73
На підставі теоретичного аналізу сутності системного підходу здійснено вивчення й узагальнення поглядів науковців щодо структурних компонентів готовності, виокремлення інваріантних, варіативних і специфічних компонентів готовності, уточнення розуміння готовності магістрів до викладання педагогічних дисциплін у контексті системного підходу.На основании теоретического анализа сути системного подхода осуществлено изучение и обобщение взглядов ученых на структурные компоненты готовности, вычленение инвариантных, вариативных и специфических компонентов готовности, уточнение понимания готовности магистров к преподаванию педагогических дисциплин в контексте системного подхода.The theoretical analyze of system approach essence is presented. Studying and generalization of scientists’ views about structural availability components, separation of invariant, variable and specific components of availability, specification of realization to teaching in system approach context are carried out.
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.103 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Ушмарова В. В. 
Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи в контексті концепції "Нова українська школа" [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова, О. В. Каданер // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 54. - С. 340-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_54_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.832 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ушмарова В. 
Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями [Електронний ресурс] / В. Ушмарова, Є. Бачинська // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.648 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ушмарова В. 
Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи із обдарованими учнями: обґрунтування закономірностей та принципів [Електронний ресурс] / В. Ушмарова // Рідна школа. - 2016. - № 5-6. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_5-6_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.836 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Ушмарова В. 
Робота вчителя початкових класів з обдарованими учнями як професійно-педагогічна діяльність [Електронний ресурс] / В. Ушмарова, О. Каданер // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 1. - С. 266-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 928.233 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Ушмарова В. 
Суб’єктність як методологічний принцип формування готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями [Електронний ресурс] / В. Ушмарова, О. Каданер // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2015. - Вип. 1. - С. 361-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2015_1_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.481 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Єсьман І. 
Педагогічні умови формування культури академічної доброчесності молодших школярів в освітньому процесі початкової школи [Електронний ресурс] / І. Єсьман, В. Ушмарова // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2021. - Вип. 1. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2021_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 563.128 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Ушмарова В. В. 
Магістерський ступінь у європейських та національній рамках кваліфікацій: аналіз дескрипторів [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2013. - Вип. 40. - С. 224-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2013_40_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.609 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Ушмарова В. В. 
Сучасні тенденції формування готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними та обдарованими учнями [Електронний ресурс] / В. В. Ушмарова // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2014. - Вип. 42. - С. 141-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2014_42_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.17 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Ушмарова В. 
Підготовка докторів філософії за освітньо-науковою програмою "Професійна освіта": історія становлення, унікальність і стратегії розвитку [Електронний ресурс] / В. Ушмарова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 8. - С. 221-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_8_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.003 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського